About this job
38u/week
Motena gebruikt een brede waaier van informatiesystemen om haar business processen te ondersteunen. Dit gaat van processen die gekoppeld zijn aan onze basisdienstverlening tot het volledig digitaal maken van onze processen, communicatie platformen met onze klanten, data uitwisseling met derden en zoveel meer. De dienstverlening vindt plaats op verschillende locaties waardoor we qua infrastructuur beschikken over een uitgebreid en gevarieerd infrastructuur landschap.
Om de nieuwe ontwikkelingen volwaardig te kunnen ondersteunen en ook de evolutie van de bestaande systemen te waarborgen zijn we binnen de ICT-dienst op zoek naar een servicedesk medewerker voor een voltijds contract van onbepaalde duur. Je rapporteert in deze functie aan het diensthoofd ICT-service desk en op regelmatige tijdstippen aan de directeur ICT Shared Services Groep Roeselare.
Als servicedesk medewerker ondersteun je de verschillende diensten van Motena door enerzijds ICT gerelateerde vragen of problemen op te lossen teneinde de continuïteit te verzekeren en anderzijds door de digitale kennis binnen Motena te verhogen door de nodige informatie en ondersteuning te bieden bij het gebruik van de beschikbare ICT-middelen.
Hoe ziet jouw werkdag eruit?
Je dagelijkse uitdaging bestaat uit het registreren en oplossen van problemen met de standaard hard- en software oplossingen. Je werkt samen met de verschillende ICT-teams volgens duidelijke procedures en wordt ondersteund door moderne service desk software.
Het volledige functieprofiel lees je hier.
Je werkt van 8 tot 12u en van 13 tot 17u, op vrijdag werk je tot 15u. In onderlinge afspraak met je collega's bied je telefonische permanentie. Hiernaast bied je ook regelmatig support on site. Glijtijden binnen deze functie zijn mogelijk.
Wie ben jij?
- Onze waarden sluiten sterk aan bij wat jij belangrijk vindt.
- Vlot schakelen tussen verschillende taken is voor jou geen probleem.
- Je bent klantgericht, werkt met de glimlach en hebt een warme persoonlijkheid.
- Je hebt sterke schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden waarmee je onervaren eindgebruikers vlot kunt ondersteunen. Je houdt rekening met eventuele gevoeligheden bij eindgebruikers.
- Je bent stressbestendig en flexibel ingesteld.
- Je beschikt over een uitgebreide kennis van pc’s, randapparatuur, besturingssystemen, office 365 tools, desktopmanagement systemen, helpdesktools, apps en mobile devices.
- Je weet hoe een service desk systeem werkt.
- Je reikt creatieve oplossingen aan voor niet alledaagse problemen.
- Je bent in staat hoofd- en bijzaken te onderscheiden, prioriteiten te stellen en te escaleren waar nodig.
- Je doet verbetervoorstellen aan de leidinggevende met betrekking tot gesignaleerde knelpunten in het gebruik van applicaties, apparatuur, systemen en processen en werkt deze zelf concreet uit.
- Je bent in staat om je technische expertise door te geven aan de interne medewerkers van het team.
Met wie werk je samen?
- Je werkt binnen de ICT-dienst van Motena.
- Je werkt heel intensief samen met de collega’s van de servicedesk (eigen team), het infrastructuur team, team data, ICT projectmanagers en leveranciers.
Wat bieden wij jou aan?
- Een voltijds contract van onbepaalde duur (38u).
- Aantrekkelijke verloning volgens de weddeschaal B1-B2-B3 met een bruto geïndexeerd maandloon van minimaal €2940,86 en maximaal €4955,26.
- Alle relevante anciënniteit wordt meegerekend.
- De nodige ICT-middelen: laptop + smartphone met abonnement.
- Flexibel uurrooster volgens afspraken binnen de dienst.
- De mogelijkheid tot telewerken.
- Een aantrekkelijk en ruim pakket extralegale voordelen:
- maaltijdcheques van € 6,5 per gewerkte dag
- hospitalisatieverzekering
- groepsverzekering (2,5% van jouw jaarlijks brutoloon)
- volledige terugbetaling openbaar vervoer (bus/trein) of voordelige fietspremie
- gratis griepvaccin
- gratis gebruik van onze fitnesscentra
- gratis toegang tot een online voordelenplatform voor tal van winkelkortingen
- vakantiegeld
- eindejaarspremie
- 6 dagen aanvullend verlof per jaar bovenop de 20 wettelijke vakantiedagen.
- We voorzien mogelijkheden tot vorming, bijscholing en opleidingen.
- Je krijgt tijdens verschillende evenementen naast het werk de kans om jouw collega's nog beter te leren kennen (personeelsfeest, nieuwjaarsreceptie, vakantiedrink,…).
- Je komt terecht in een vooruitstrevende organisatie.
- We bieden je een stabiele werkomgeving en werkzekerheid.
Wanneer kan ik beginnen?
Interesse in de functie van service desk medewerker?
Solliciteren kan tot en met 07/12/2023 door hier te klikken.
De selectieprocedure bestaat uit:
- prescreening
- schriftelijk test + selectiegesprek
- kennismakingsgesprek