
About this job
30,4u - 38u/week
Motena is de zorgorganisatie waar mensgerichtheid op de eerste plaats staat.
Met kinderopvang KIDZ, therapeutisch zorgpunt N, vier dienstencentra, thuiszorgdienst Kotee en vier woonzorgcentra zijn we er om mensen te helpen in elke fase van hun leven.
De naam Motena is afgeleid van het Japanse ‘Omotenashi’, wat vrij vertaald kan worden als de ultieme gastvrijheid. We streven er dan ook naar om al onze klanten de best mogelijke klantervaring te bieden. Dat doen we door heel goed naar onze klanten en hun omgeving te luisteren en ons aanbod telkens te verbeteren. Naast mensgerichtheid is innoveren dan ook een van onze belangrijkste troeven.
Waar kom je terecht?
Je werkt binnen HR op de dienst Rekrutering en Selectie (R&S) samen met 5 straffe madammen (Lisa, Eva, Evelien, Elyn en Isabelle) die dagelijks flexibel inspelen op de noden van onze interne klanten door o.a. te voorzien in kwaliteitsvolle selectieprocedures. Naast vacatures behartig je HR-projecten zoals employer branding, onthaal, meter-peterschap, (re-)integratie,...
In de huidige war for talent willen we Motena nog meer op de kaart zetten en er met onze vacatures net dat tikkeltje uitspringen. Hiervoor zijn we op zoek naar een ervaren recruiter die sterk is in social media recruitment en copywriting, met een stevige dosis positiviteit en creativiteit.
Voor meer info zie het functieprofiel.
Jouw profiel
- Je bent een teamplayer die ons Omotenashi-DNA hoog in het vaandel draagt.
- Je hebt een persoonlijke, kwalitatieve interviewstijl en hebt kennis van diverse selectie-instrumenten.
- Je beschikt over een vlotte en creatieve schrijfstijl waarmee je vlot wervende vacatureteksten uit je mouw schudt.
- Je bent creatief en durft out-of-the-box te denken om tot duidelijke en gerichte campagnes te komen.
- Je werkt graag mee aan HR-gerelateerde projecten.
- Je volgt de hartslag van onze organisatie en bent bereid om bij te springen indien nodig.
- Je hebt honger om de recentste ontwikkelingen en tendensen inzake recruitment op te volgen.
- Je deinst niet terug voor een stevige brok administratie.
Aanbod
- Een contract onbepaalde duur tussen 30,4u/week en 38u/week (onderling te bespreken naargelang je eigen voorkeur).
- Een vooruitstrevende organisatie die volop inzet op hybride werken waardoor plaats- en tijdsonafhankelijk werken mogelijk is.
- Een warm, tof, gedreven team dat staat te popelen om je met open armen te ontvangen .
- Een mooie en moderne werkomgeving. Wist je trouwens dat we binnenkort gehuisvest zijn in Roelevard?
- Je mag rekenen op een aantrekkelijke verloning (B1-B3) waarbij je relevante anciënniteit kan meenemen.
- Een aantrekkelijk en ruim pakket extralegale voordelen:
- maaltijdcheques van € 6,5 per gewerkte dag
- hospitalisatieverzekering
- groepsverzekering (2,5% van jouw jaarlijks brutoloon)
- volledige terugbetaling openbaar vervoer (bus/trein) of voordelige fietspremie
- gratis griepvaccin
- gratis gebruik van onze fitnesscentra
- ICT-middelen: smartphone en laptop
- andere personeelsvoordelen zoals talrijke winkelkortingen, goedkopere pretpark- en cinema tickets,...
- 6 dagen aanvullend verlof per jaar (volgens tewerkstellingsbreuk) bovenop de 20 wettelijke vakantiedagen.
- Je krijgt de kans om relevante opleidingen te volgen.
- Je kan rekenen op een vlotte opstart dankzij ons onthaaltraject.
- Je krijgt tijdens verschillende evenementen naast het werk de kans om jouw collega's nog beter te leren kennen (personeelsfeest, nieuwjaarsreceptie, vakantiedrink,…).
Interesse?
Solliciteer zo snel mogelijk via deze link.
Het selectieprogramma zal bestaan uit een CV-screening. Weerhouden kandidaten worden achtereenvolgens uitgenodigd voor een selectie-interview met functie-relevante case en psycho-technische proeven.
Benieuwd naar ons team?
Klik hier om je toekomstige collega's te ontmoeten!